I titulari di pesca sò parechji benefici. Sia tù pescate solu o cù l'amichi o a famiglia, avè una barca equipata di boni titulari di pesca di pesca vi furnisce più funziunalità è cunvenzione.
Determinate u locu ghjustu
Per a maiò parte di e barche, u titularu principale (quellu adupratu da a persona chì opera a barca) hè megliu pusatu à un angulu di 90 gradi à u centru di a barca. Tuttavia, altre zone richiede diverse località. In generale Parlà, u più grande l'angulu, u più spaziu avete bisognu sottu in u fucile. Indipendentemente, u cartulare di a Rod deve esse sempre situata u centru mortu. Dopu avè trovu u megliu locu è assicurà chì ùn hè micca cunflittu cù qualsiasi equipamentu esistenti, cinta fora di u locu in a preparazione per a stallazione.
Aduprà e strumenti dritti
Per installà un titularu di pesca, serete bisognu di perforar un burato in u fucile di a vostra barca. Dopu avè fattu questu, postu chì a girma di pecora u cummerciu in u burcu per assicurà chì Alimitate, è se face, cacciate u cinta prutezzione. Aduprendu sigillante marinu, mette u titularu di pesca in u locu in locu è assicuratevi chì hè scorri cù u fucile. Se a sigillante si spegne da i lati, questu pò esse pulitu dopu.
U prossimu passu hè di stallà u sustegnu è a lavatrice usendu a manica di muntagna di a canchina. Spremite un altru picculu dollop di sigillante marina intornu à a basa di u titularu di a bastone è stringe quant'è pussibule. Per a stabilità aghjuntu, move u titularu di a canna è avanti. Dopu avè stracciatu u titularu di a Rod, l'ultimu passu hè di pulisce bè l'area cun un rag in un pilotu basatu in alcolu. Dopu, lasciassi secà cumplettamente prima di piglià a barca in acqua.
Tempu post: Dec-31-2024